niedziela, 10 czerwca 2018

Justify i nowości breyera

Hej ^^
Na początek - nie wiem, czy ktoś śledzi wyścigi, ale kolejną edycję Triple Crown wygrał Justify! Przepiękny kasztan powinien się pojawić w ofercie Breyera jako figurka na przyszły rok, tak jak przykładowo American Phaorah. Na jakim moldzie chcielibyście, aby kolejna wyścigowa legenda została uwieczniona. Osobiście nie obraziłabym się, gdyby był to Lonesome Glory, ale możliwości jest więcej.
Gratulacje Justify!
Zdjęcie użytkownika Justify.
Zdjęcie pochodzi z oficjalnego facebooka Justify.

A teraz - nowe modele Breyera. Jak wiemy, Breyer wypuszcza modele na początku roku i w środku. Zostały opublikowane zdjęcia modeli, które u nas powinny pojawić się jakoś na jesień. Jestem bardzo podekscytowana, więc podzielę się tym z Wami :>





Sergeant Reckless - Ten model był już kiedyś dostępny, teraz postanowili go przywrócić. Limitowany do 5000 sztuk. Jest to stary mold, jednak osobiście bardzo mi się podoba i na pewno będę polować na tego wspaniałego konia. W komplecie dostajemy derkę i jakieś karty. Niestety wątpię, aby pojawił się w Polsce. Jest portretem żywego konia, który zapisał się na kartach historii.

LV Integrity - Jaki. On. Jest. PIĘKNY! Sam mold jest dosyć chwiejny i dlatego czekałam, aż wyjdzie w jakiejś taniej wersji. Przyznajcie, jako gniadek prezentuje się przepięknie. Mam zamiar kupić go od razu jak wejdzie do Polski, a może i szybciej. Portret żywego konia.

King - jedyne malowanie, które trawię na tym moldzie poza Chocolate Chip Kisses. Mam co do niego mieszane uczucia, szczególnie nie podoba mi się ten niebieski napis Breyera na zadzie. Wątpię, że do mnie trafi, ale maść ma bardzo fajną! Również jest to portret żywego konia.

Harley Daisy's Chief Dane - kolejny portrecik żywego konia. Piękny ziemniak z derką appaloosa, szkoda że na starym moldzie. Podoba mi się bardziej, niż styczniowy palomino, poważnie się nad nim zastanawiam, bo wygląda uroczo, a malowanie jest bardzo szczegółowe (no i mam słabość do appków :P).

Prism - tęczowy konik, ale ma w sobie coś, co bardzo przyciąga. Śliczny, chociaż nie lubię fantazyjnych maści (ale powoli się z nimi zaprzyjaźniam). Nie wiem, czy będzie dostępny w Polsce, ale wygląda na bardzo ciekawego konika i nie obraziłabym się, aby można go było zdobyć. Nawet wykończenie glossy w jego przypadku w ogóle mi nie przeszkadza.


Nevermore - koń na tegoroczne Halloween. Raczej nie będzie jej w Polsce. Ponieważ planuję congę na tym moldzie, myślę, że do mnie trafi. Ładnie prezentuje się ze wszystkimi wzorkami, chociaż wydaje mi się za mało "charakterna" jak na model halloweenowy.


Znalezione obrazy dla zapytania aurora breyer
Aurora - konik w skali Classic, jednorożec. Nie podoba mi się, ale to pewnie dlatego, że generalnie nie lubię koni z rogami itp, szczególnie utrzymane w takim mocnym różu. Gdyby była biała, może bym rozważyła. Jest to jedyny Classic na kolejną połowę roku.


Unicorn Blind Bags - nie wiem, czy trafią do Polski, ale możemy tutaj zauważyć dwa bardzo ciekawe moldy. Niebieski oraz żółty koń są na moldzie, który do tej pory był dostępny jedynie jako porcelanowa figurka, zaś pierwszy od prawej na samej górze to miniatura Alborozo. Myślę, że gdybym zamawiała coś z Niemiec, dokupię sobie ze trzy torebeczki, może trafi się któryś konik z tej trójki, którą wymieniłam.

Zdjęcia pochodzą z Identify Your Breyer.
To już wszystkie nowości, naturalnie nie omawiam koni z Breyerfestu, jakichś specjalnych, bo jest tego po prostu za dużo, jedynie koniki, które faktycznie jest szansa zdobyć bez problemu :D

Jakie modele są waszymi faworytami?
Moimi oczywiście gniady arabek, kasztan, ale appek też ma coś w sobie ^^

Myślę, że nowy post o kolekcji zobaczycie dopiero po moich urodzinach, czyli po 21 lipca :D Postaram się wstawiać posty częściej, ale jak zawsze zostawiłam sobie szkołę na ostatni moment, więc teraz trzeba walczyć x)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. LV Integrity mnie zaciekawił, szkoda, że na zdjęciu promocyjnym w sumie słabo go widać, ale zapowiada się nieźle i tak, oby tak było i na żywo :D Poza nim nowości jakoś mnie nie przekonują. Potrójnej Korony nie śledziłam, osobiście wolę jednak skoki od wyścigów, mimo że każda dyscyplina jest na swój sposób ciekawa.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też niezbyt się interesuję wyścigami, ale Triple Crown jest wyjątkiem ^^
      Niestety te fotki z Identify Your Breyer jakieś super jakościowo nie są, ale pewnie można gdzieś znaleźć lepsze. Gdybym miała się trzymać tego, jak chcę, aby wyglądała moja kolekcja, też myślałabym tylko o LV, ale każdy ma w sobie coś takiego, że chce się go kupić :P
      Pozdrawiam :>

      Usuń